perjantai 9. huhtikuuta 2010

veckoslut !

IHANAA ku alko viikonloppu, en olis enää jaksanu millää olla koulus =) mut en kyl yhtään tiiä et mitä tekisin sit ? Haluisin lähtee TURKUUN<3 mut luulen ettei se käy , ku olin just (: no mä yritän :D

Eile oli jokavuotinen kevätkonsertti ja olin siel soittaas pianoo, kerranki virheettömästi ! Mahtava saavutus, en oo saanu noin varmaan viiten vuoteen ja oon siis soittanu pianoa jo 6,5 vuotta =)
Voi vitsit, mul on musiikis 14.5. kitarakoe, sit 15.4. mul on se teorian sanastokokeen uusinta , 22.4. teorias kuuntelukoe ja sit pitäis olla viel joskus joku laulukoe ! Pakko päästä noist läpi et voin sit ysin jälkeen hakee sinne Puolalaan :) Onks teist joku menos ? Tai käyk joku sitä nyt :) ois kiva saada lisätietoja, en siis ikinä oo ite käyny siel mut tähtään siis sinne !
Joo ja 6.5. mun pitäis pitää teorias esitelmä ... hmmm, mut enpäs sit tiiä et mistä ? :< ehdotuksia ? En haluis tehä mitn semmost artistiesittelyy niinku aina vaan jotain uutta :)

Kävin muute tänää kirjastossa ja ostin 11 lehteä, koska aion leikellä niist kaikkii kuvia jne ja sit liimata niit mun kaapin oveen !! =) haluisin jo alottaa mut tä eka :)


Keskiviikon asu :




Mekko: Seppälä
Paita: Savoy
Vyö: Modtex
Leggingsit: JC
Panta: sain lahjaks ni en tiiä et mistä.



mulla ei oo sitte torstain asusta kuvaa :(

Päivän asu :



Villatakki: H&M
Paita: KappAhl
Vyö: Modtex
Leggingsit: JC

JJoo Hyvää viikonloppua ja kevään odotusta ! <3

(täält meiltä on melkeen jo kaikki lumet sulanu, JEIJJ ! :D)


2 kommenttia:

  1. Vitsi mulla on samanlainen panta ku sulla.. siis se musta <3 :)

    VastaaPoista
  2. Tuba : jeijj, kivaa :) mun mummi oli saanu ton joltaa sen työkaverilt (ilmaseks:D) , joka on töissä jossain vaatekaupas .. vähä kivaa ! nojoo ollaan iha samiksiih<3

    VastaaPoista