tiistai 6. huhtikuuta 2010

school started

Koulu alko sit tänää ... siel oli aika tylsää , niinku yleensä, mut oli kyl iha kiva nähä frendeiki välil , ko en oikee lomal ehtiny :( sorkkeeee. joo, meil oli tänää liikunnas ZUMBAAA ! se oli aika jännäää :> olin tosi mestari siin, jess.

sitte taas vaatteista jnejne =)
Just nyt mun tyyliin kuuluu ainaki nämä :
- korut ja vyöt
- ruudut
- hopea
- kauluspaidat (mieluiten auki)
- kirkkaat värit
- hapsut, niitit yms ...
- nahka
- villa
- ja näin kesän tullessa tietenkin aurinkolasit ! B)

mun mamma (se elossa oleva) teki mulle tällasen pipon ja nyt oon ihan hulluna siihen ! =) kiitti mamma.




Ja nyt kun on kesä ja lämpimät säät tulossa , niin haluaisin enemmän mekkoja ja hameita. En ole kamalan paljon käyttänyt niitä ..., mutta pian tulee muutos asiaan :)Juuri nyt haluaisin myös monia erilaisia laukkuja ... :D


Åhléns 299 kruunua


Åhléns 299 kruunua

Päivän biisi :

Cheryl Cole - Fight For This Love

http://www.youtube.com/watch?v=4umc87T5UMs

"ihana ja pirteä laulu :D"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti