sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

Kaikenlaist jännää taas

Heij taas ! Tänää oon siivoskellu ja vaa ollu :) Kävin kattoos Nadjan tekemii korui Pourquoi Pas nettikaupas. tosi hienoi, haluisin ostaa noi kaikki ! :DD njoo, ja haluisin itekki tehä koruja, oon joitaki tehny ... Mä tykkään siitä, et jos tekis ite tollasii nii ne olis iha omaa tyylii, persoonallisii eikä kellään muulla olis välttämättä samanlaisia ;)

Joo, yritän nyt ettii uusii biksui kesäks, nelly.com:is on iha kivoiii =) hmmm. Siel on muutenki kaikkii kivoi ... Hei muute ajattelin tilata siel CesarsShopist niit Konad settei, niit mis on laatta, lakka ... :) Joo ja arvatkaa mitä muuta nyt taas haluisin. No iPadin ! =) hehe puhelin ja kone samas. jjee, ku mul ei viel oo sitä omaa konetta.

Tulin just kotti , olin jtn 3h pelaas pesist ja iha vaa pyöräilees näitte mein kylän poikie kaa :D nojoo, hehe ne pojat on pal kivempii ku nä tytöt. Ulkon on ihana ilma ! Tyhmää ku joutuu huomen kouluun :/ ei jaksais mennä :D

Jei, mä rupesin eilen kirjottaa jtn tarinaa ? Joo tiiän kokemuksest et ne jää aina kesken vaik mä tykkään kyll kirjottaa =) sit tein kans semmost kollaasin tapast mun kaapin oveen :) Joo ja Sofku oli eilen meillää. Oli kivaa :) oltiin ulkona ja sisällä , kuunneltiin ofc musaa, pölistiin ... jne =)

Päivän asu:

oho jotain suklaat tuol lattial :D Ja tos näkyy se mun kaappi-projekti ! jee =) sori Pinja, ku matkin ;)






Pipo: mamma teki
Huppari: Seppälä
Paita: Savoy
Koru: kirpparilta
Housut: Ellos

Joo, hyvää viikkoo teille ! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti