lauantai 24. huhtikuuta 2010

mökille !


Voi vitsit, nykyää ei oo koulussakaa mitään kivaa ! Mun lemppariaine on musa, mut en jaksais enää muusikin tunteikaa, siis ei, kyl mä vieläkin tykkään musasta, mut ne mein luokkalaiset on tosi ärsyttäviä, viime tunnillakin me vaan alleviivattiin pari lausetta ja kirjotettiin vähä, me ei ikinä ehitä tehä muuta ku ne pojat vaa riehuu ... vitsit ne on lapsellisii ! nojoo, mut valitsin musiikin kasille ja ysille valinnaiseks , joten ens vuonn ei tarvii kattoo niit riehujii sit enää siel :) ja mein ryhmäki tulee olee pieni (mä+5) , saan siis loistaa !! ;) jei.

Me mennään huomen ehkä mökille, pidätte mua ehkä vähän tyhmänä ku oon ihan fiiliksissä siitä, mut mä oikeesti viihdyn ja tykkään olla siellä :) nojoo, onneks sinne pääsee tosi nopee ku meiltä on sinne jopa kamalat 8 km :---) mulla on siellä kans PV ja ihanaa päästä taas ajaa !! =) ainoo huono juttu täs on se, että mun kameran muistikortti on täynnä, joten en voi sit kauheest kuvata ... siel on tosi kaunistaa :)
aika menee nyt tosi hitaast , ku ootan kesäää ! en jaksais enää tällasii kylmii ilmoi, jaja haluun päästä uimaan ! :D





tänään olin muute mein porukoitte kaa ala-asteella, siel oli semmone linnunpönttöpäivä eli kaikki siis rakensi niitä. En ollu ennen tehny semmosta ja vähän huolestutti saanko tehtyä kahdessa tunnissa :) mut hyvin se onnistus ja oon viel tyytyväinenki siihe , ku se on aika hieno ;) vien sen sitte sinne mökille !

no jess, mua ärsyttää , ku gallerias se mun last.fm ei päivity ?! osaisko joku neuvoo miten saan sen kuntoo ? :o

jjuu, mut hyvää viikonloppuu teille ! :)<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti