torstai 29. huhtikuuta 2010

SOMMAR


Voi ei , mun kesäfiilikset on nyt aikalail miinuksen puolella , ku tänään on ollu sellasta sadeilmaa :( tylsää. Mut kirjotan nyt kuitenki kesästä, jos se auttais mua saamaan sen kesätunnelman takas ;)

KESÄSSÄ PARHAINTA :

¤ LOMA : On ihanaa, ku saa laiskotella eikä tartte raataa koulussa, vois melkeen sanoo et loma on kesässä se tärkein, kivoin ja parhain juttu, meinaa jos kesän ois koulussa eikä olis lomaa nii sillonha kesä olis sama ku nothing ! :)

¤ KAVERIT : Tääl ei pärjää ilman kavereita, ja kesälläki olis tosi tylsää jos olis kokoaikaa vaan yksin, joten kaverit on kans tosi tärkee ja iso osa mun lomaa ! <3

¤ LÄMPÖ : Miettikää, jos kesällä olis pakkasta ja lunta ? Ei muute olis kiva, joten lämpöä ja aurinkoa pitää olla ! Suomes on muutenki niin kylmä ... Kivoin kyl olis jos olis aina lämmintä ;)

¤ MÖKKEILY : Ootte jo varmaan huomannu millainen mökki-hullu mä oon :DD en siis kestäis olla koko lomaa kotona ! Mökki sen olla pitää missä asutaan kesäsin, siin on se oma tunnelma ja siel on tosi kivaa , ku ei asu siel vakituisesti, niin sinne on aina mukava mennä.

¤ MUSIIKKI : Musiikki on yks mun elämän tärkeimmist elementeist ! Ihan totta kuolisin ilman musiikkia ! Kesäl kuuntelen sitä viel enemmän kuin esim. talvella. Ja oon huomannu, että kesällä tehdään parempaa musaa, koska kaikil on hyvä fiilis. Muutenki suomalaiset tekee aina sellasii angstibiisejä, joten toivottavast taas tänä kesänä tulee hieman parempi tasoista musaa ! ;)

¤ KUVAAMINEN : Aikuisena haluisin työskennellä musiikin parissa, mutta jos en tekisi sitä, niin haluaisin ehdottomasti valokuvata. Se on musiikin lisäksi yks mun intohimoista ;) Ihanaa vangita joku tietty hetki tai tunne kameraan ja sitten sitä voi ihailla ikuisesti :)

¤ MATKAILU : Kesällä kun on tavallista enemmän vapaa-aikaa niin on ihanaa , ku pääsee välil jonnekki ihan muualle :) Viime kesänä olin porukoitte kaa Ruotsis ja Virossa, haluisin nytki lähtee jompaankumpaan shoppaa ja ehkä myös jonnekki vähän kauemmas ;)

¤ UIMINEN : Täällä ku asun ihan meren rannassa niin tärkeetä on uiminen ;) On kiva, ku voi tosta vaan koska vaan kesällä mennä uimaan. I love swimming ! ;)

¤ JUHANNUS : Juhannus on se kivoin juhla kesällä ! (no en ees tiiä onk kesäl muita juhlia ? ;D) mut en tiiä miks, mut tykkään vaan juhannuksest, mun mielest siit alkaa vast siis KUNNOLLA kesä ! ;) Eka on sellast tönkkötönkkökesää ja mökil muutto. So i like midsummer ! :)

En nyt keksi enää lisää, mut uskon, et näitten lisäks on paljon muutaki ihanaa ja kivaa ! =) kertoilen sit ku keksin jtn !
HYVÄÄ KESÄN ODOTUSTA ! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti