keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

100 things about me

Moijj =)

löysin tällasen ja ajattelin tehä joten saatte sitte taas lisätietoja musta :)

1. Oikea nimeni on Matilda mutta käytän usein nimeä Tilda
2. Olen yläasteella
3. Haluan yläasteen jälkeen Turkuun Puolalanmäen luokioon musiikkiluokalle
4. Minulla on luonnonkiharat hiukset
5. Syntymäpäiväni on tammikuussa
6. Haluaisin olla ruskeampi kuin mitä olen
7. Unelmani on päästä New Yorkiin
8. En omista omaa konetta
9. Osaan soittaa haitaria
10. Kengänkokoni on 37
11. Olen korufriikki
12. Pidän itseäni liian lyhyenä
13. Haluaisin matkustella paljon
14. Osaan puhua saksaa
15. Ja osaan Jippii-lauluja viroksi
16. Viihdyn kesämökillä
17. Odotan kesälomaa
18. Pidän valokuvaamisesta
19. Olen juuri nyt kirjastossa
20. Minulla on kuvia galleriassa
21. Pidän lakatuista kynsistä
22. Juuri nyt kaikki varpaankynteni ovat eriväriset
23. Vihaan siivoamista
24. Haluan isomman huoneen
25. En omista lemmikkiä, koska olen allerginen
26. Olen allerginen kalalle ja isäni on kalastaja
27. Minulla on siniset silmät
28. Minulla on 2 pikkuveljeä
29. Vanhempani eivät ole eronneet
30. Katson Nitro Circusta
31. Lempparini siinä ovat Special-Greg, Streetbike Tommy & Travis Pastrana
32. Pidän Green Daysta.
33. Minulle tulee Demi ja Elle
34. Rakastan vaatteita !
35. Omistan Suzuki PV:n
36. Pidän tanssimisesta
37. Keskiarvoni joulutodistuksessa oli 8.8
38. Minulla on vaaleanpunainen kännykkä
39. Haluaisin jo muuttaa Turkuun
40. Rakastan Ahvenanmaata !
41. Haluan järjestelmäkameran
42. Olen harrastanut pianon soittoa jo 6,5 vuotta
43. Pääsin läpi musiikin teorian 3/3 teoreettisesta kokeesta
44. Mutta en päässyt läpi sanastokokeesta ja minun pitää pian uusia se
45. Laulan aina kun se on mahdollista
46. Haluan lisää aurinkolaseja
47. Pidän Lady GaGan musiikista
48. Viime kesänä olin esiintymässä kuoromme kanssa Virossa festareilla
49. Minulla on sikainfluenssarokote
50. Pidän kirjojen lukemisesta
51. Haluaisin koota seinälleni ison ja hienon kuvakollaasin
52. Kirjoitan lauluja
53. Lempiaineeni koulussa on musiikki ja kuvis
54. Vihaan matikkaa, fyssaa ja kemiaa
55. Taksvärkkinä olin parturi-kampaamossa
56. Soitan todella vähän puheluita
57. Minulla on juuri nyt päällä oranssiruudullinen mekko
58. Asun perheeni kanssa omakotitalossa
59. Haluaisin oman tietokoneen
60. Koulureppuni merkki on Dakine
61. Huoneessani on keltaiset tapetit
62. Mansikat ovat hyviä
63. Söin tänään kokonaisen karkkipussin
64. Sanon asioita usein suoraan
65. Turun pääkirjasto on ihana paikka
66. Minulla on asunto jo tiedossa Turussa, joten pääsen muuttamaan sinne heti yläasteen jälkeen
67. Rakastan kesää
68. Haluaisin vaaleat tai punaiset hiukset
69. Minulla oli viime keväänä punaiset hiukset
70. Hiukseni ovat oikeasti maantienruskeat ja tosi ruman näköiset
71. En pidä siitä , että ihmiset polttavat tupakkaa
72. Haluaisin käydä Jamaikalla
73. En pidä pizzasta
74. En pidä myöskään limsoista, vaan mehusta
76. Ehkä vanhempana olen kasvissyöjä ?
77. Minulla on huomenna matikan koe enkä ole lukenut vielä ollenkaa ja alue on tosi vaikea
78. Haluaisin BMX-pyörän
79. Olin tänään kuoroharjoituksissa
80. En ole koskaan saanut jälki-istuntoa
81. Palelen helposti
82. Haluaisin kielikurssille Britteihin
83. Marina & The Diamondsin Hollywood-laulu on tosi hyvä
84. Viimeksi katsoin elokuvan Au Pair, joka tuli telkkarista
85. En ole ikinä asunut muualla kuin Kustavissa
86. Minulla on suunnitelmia monelle vuodelle
87. En pidä luokastani kamalan paljoa
88. Lempinumeroni on 29, koska se on syntymäpäiväni
89. Minun pitäisi lainata nyt pari kirjaa
90. Kesälomalla makasin todella paljon riippumatossa
91. Haluaisin pelata jääkiekkoa ja koripalloa
92. Hei , olen pian tehnyt tämän ! =)
93. En käytä paljoa mustia vaatteita
94. Lempivärini ovat pinkki, vihreä ja keltainen
95. Minulla on paljon hopeakoruja
96. Seurustelin viimeksi kesäkuussa
97. Haluaisin nyt mennä mökille
98. Sain kerran ruotsinkokeesta 10
99. Kännykässäni on n. 400 laulua
100. Ja nyt tuli 100 juttua täyteen, aika saavutus, olen ylpeä itsestäni ;)

Pinja haastan sut tähän !! :DD

Mut nyt lähen kotiin syömään, heiheii ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti