sunnuntai 18. huhtikuuta 2010

Esbo och foton

Eilen olin siis meiän kuoron Espoossa kanssa katsomassa sitä elokuvaa. Oli kivaa nähä kavereit siel ;) ja leffa oli hyvä. Sitä oli osin kuvattu myös täällä Kustavissa ! Me mentiin sinne bussilla ja oli muute kivat matkat. Takastulomatka oli aika seko :> Meit oli aika monta siellä ja oltiin tietenkin vallotettu takapenkki. Kuunneltiin musaa, puhuttii, syötii, oltiin vaa :) ja mä kuvasin siis ihan koko ajan. Kokoaikaa kamera pääl, onneks akku loppus vast sit takastulomatkal vähä enne ku oltiin kotona.
Näin taas pitkästä aikaa Elsin, ihanaa ! Elsi muutti täält pois syksyl Turkuun ja ei olla kauheesti nähty. Oli kivaa, ku tuntus et olisin koko vuoden ollu sen kaa jne. :) Mein pitää nähä useemmin Tuba ! <3 (hehe, Elsin lempinimi)


edustan niinkuin aina :)

Elsi<3

Ja Sofku on sulonen<3



mää ja Elsi =)




Lauantain asu:


aurinkolasit: Lindex
Korut: vähän kaikkialta
Villatakki: en oikeestaan tiiä et mistä
Paita: Savoy
Vyö: en tiiä mist
Laukku: no en tiiä taaskaa
Polvihousut: en tiiä
Sukkikset: en tiiä
Kengät: DinSko

Oon aika tietämätön -.-

Tänää siivosin taas, mun huone menee iha järjettömän nopeesti sotkuun :/ Järjestin kaikki mun vyöt uudestaan, niit oliki aika paljon. Tossa kuvassa niit pitäis olla 21 (jos siis oikein laskin) , mut luulenpa että tossa ei edes ole vielä kaikki.


Jjoo ja kaivoin tänää esiin jonkun Dingon vanhan kokoelmalevyn, oon niin angstangst, ku en ollu sillo viel syntyny , ku Dingo oli parhaimmillaan. Ne oli meinaan ihan järjettömän hyvii ! Tykkään ihan kamalasti niitten musiikista. Se on iha tyhmää ku se niitten kokoonpano (vuosilt 83-94) ei oo enää kasas. Paitsi et kyl nykyäänkin on viel Dingo olemas , mut siin on vaa Neumann ja joku muu jota en nyt just muista. Must on ihan kamalaa , ku ihmiset vanhenee koko ajan, koska esimerkiks ne Dingo-tyypit oli niiiin hyviä ennen ! hehe, oon tällane Dingo-fani ;) vähä vaa jäljes, njoo, ei vaa ku 20 vuott, no SO WHAT ! Hyvä musiikki ei vanhene eikä kuole koskaan !

muokkasin pikkasen :)




Huomen muuten lähtee tä letti :) aika pitkäks ehti taas kasvaa.





Tulispa jo kesä ! =) nojoo, enää 7 viikkoo ! :) (kai, jos taas oikein laskin)

9 kommenttia:

  1. Miten kirjaudutaan sun lukijaks :) Ihania noi kommentit musta <3

    VastaaPoista
  2. Miten kirjaudutaan lukijaks? :) Ihania noi kommentit musta.. <3

    VastaaPoista
  3. Tuba: Siel ylhääl vasemmal ku on se kohta lukijat, ni sit paina siit Lue nappulasta. :) do you understand ?

    VastaaPoista
  4. Oot ihanan laiha :--D <3 kelpais mullekki! ;__;

    VastaaPoista
  5. -Tanja- : Jjaa, no kiitoksia ;)<3

    VastaaPoista
  6. -Tanja- : oon 163 cm :) kui ? (oon lyhyt !)

    VastaaPoista