perjantai 2. huhtikuuta 2010

Hei kaikille ! =)

Kiitän heti aluksi, että luette blogiani. Olen siis just aloittanut , joten en ole vielä mikään superbloggaaja.
Olen siis 14w tyttö Länsi-Suomesta. Harrastan pianon- ja kitaran soittoa, musiikinteoriaa sekä kuoroa. Rakastan musiikkia ja laulamista ! ♥

Mä olin yks päivä Myllyssä , mun piti ostaa hautajaismekko mun mamman hautajaisiin ... no, kyl mä nyt ostin muutakin of course ! =)
Ostin siis sitten sen hautajaismekon, sen lisäksi toisen mekon, Ke$han levyn, Uusikuu DVD:n, alus/päällyslakkaa, sukkahousut, ihan normaalin valkoisen paidan, candy kingejä ... tässä kuvia ostoksistani.














Levyarvostelu :

Ke$ha - Animal

Ke$halla on kiinnostava ja vahva ääni ja levy on todella onnistunut. Kaikki 15 laulua ovat hyviä ja niitä on mukavaa kuunnella. Ke$ha on ollut mukana kaikkien laulujen teossa. Levy ilmestyi Suomessa 27 tammikuuta 2010. Levyltä on julkaistu singlenä "Your Love Is My Drug", "Tik Tok", "Blah Blah Blah (feat. 3OH!3)" ja "Take It Off".
Lempilaulujani levyllä ovat esim. "Stephen", "Backstabber" ja "Take It Off". Musiikki sopii hyvin discoon, sillä se on sopivaa tanssimiseen.
Arvosanaksi annan 4 tähteä viidestä. :-)


Uusikuu on iha järjettömän hyvä leffa !! ♥ mutta kun Aamunkoi ilmestyy niin uskon, että se on parhain. Mun lemphahmo on Alice (Ashley Greene) . Ja tietenkin aion sitten 30.06.10 mennä katsomaan Epäilystä , kun on sen ensi-ilta.

Lisää elokuvista:
Kävin vähän aikaa sitten katsomassa elokuvan Oma Taivas. Elokuva on todella hyvä, kiinnostava ja sen jaksoi helposti katsoa loppuun.
Tässä pieni juonipaljastus.
"14-vuotias Susie Salmon joutuu naapurinsa raiskaamaksi ja murhaamaksi. Susie joutuu taivaaseen, josta käsin hän alkaa seurata perheensä ja ystäviensä elämää maan päällä."
Suosittelen.



Päivän biisi :

Ke$ha - Blah Blah Blah (feat. 3OH!3)


http://www.youtube.com/watch?v=4dogXk1KmRI

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti