lauantai 3. huhtikuuta 2010

Hyvää Pääsiäistä !

Jes, kivaa kun on pääsiäinen ;) saa syödä suklaamunia eikä oo koulua. Jotkut tykkää syödä mämmiä , mut mä en tykkää siitä ollenkaan, se on jotenki kauheen vastenmielistä.

Ulkona on ihana ilma ja kävinkin jo vähän aikaa sitten pyöräilemässä, huonoa kyl on se, että siellä on niin kuraista, että mun valkoinen pyörä on nyt ihan likainen :P
Mä oon ihan fiiliksissä kun nyt tulee kevät, lumet sulaa ja ei oo enää ku jotain 10 viikkoo koulua. Mä oon koko vuoden vaa odottanu , että tulee kesä ! Sitten pääsee möklle ja Ahvenanmaalle etc ... Ja meen ehkä meiän porukoitten kaa ennen kesälomaa Viroon shoppailemaan. Se olis ihan järjettömän kivaa ! :) Olin viime keväänäki Virossa meiän kuoron kaa , kun meil oli siellä konsertti.

No mut aion kertoo vähän ittestäni näissä postauksissa ...
Mä oon semmone kauhee kynsilakka- ja korufriikki ... =) hihii. korui ainaki on tosi paljon. Mul on suunnilleen aina kynnet lakattu ja korui. Vyöt on kans iso osa mun tyyliä. Muuten mun tyyli on silleen aika värikäs ja mä tykkään näistä kirpparilöydöistä ja vanhoista vaatteista ja niit mul sit onki aika paljon ;)




tos ei oo ees kaikki korut :P

Sitten Päivän biisi :

Three 6 Mafia feat. Tiësto, Sean Kingston and Flo Rida - Feel It

http://www.youtube.com/watch?v=FThuVI_maAs

Syökää paljon pääsiäismunia ja pitäkää hauskaa !! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti