perjantai 16. huhtikuuta 2010

pesispäivä

Tänää oon ollu tosi kiva päivä , olin kavereitten kanssa pelaamassa pesistä :) oltiin jtn 3 tuntia ! Sen jälkeen oli tosi kylmä, joo, ja meiän joukkue tietenki hävis jtn 30-18 oisko ? muuten oli tooosi kivaa :D kiitti kaikille jotka oli mukana.

Huomenna mä oon menossa meiän kuoron kanssa Espooseen katsomaan elokuvaa, meiän kuoro on siin kans mukana, vähän jännää :D harmi vaa , et alotin sen kuoron just vähä sen jälkee ku ne sai sen elokuvan valmiiks joten itse en oo siinä :( tyhmää, muuten se olis ollu mun debyytti !

Sain sitte sen parturin varattua, mahtava saavutus ku viel ite soitin sinne ;) Mul tulee siis maanantaina parturi kotikäynnlle =) hehe, aika jännää, no siis sitä varten , että en itse ehdi lähteä Turkuun :( tai no meen kyl ehkä sunnuntaina mut sillon ei varmaan ole parturit auki ? en ainakaa usko et ne on.


tämmösen väriset hiukset mulla oli vuos sitte ja tän väriseks haluisin sit taas värjätä ;)

Jos meen sitte sunnuntaina Turkuun niin haluaisin ostaa hiusväriä, ja tiedättehän , että nyt kun Andiamossa on se kahdet kangaskengät 20€:lla, niin haluisin ehkä ostaa kahdet tennarit ? ;) kahdet jotkut kirkkaan ja piristävän väriset, ihanaa !

Tein muuten eilen sen teorian sanastotentin uusinnan, vedin siitä täydet pisteet !! =) oon tosi ylpee itsestäni, jeij. Ja ens torstaina se teorian kuuntelutentti, se onkin jo sitten vähän vaikeampi kuin sanastotentti.

Joo ja mul ei tietenkää taaskaa oo sitä kuvaa päivän asusta, nyt pitää sit ottaa niskasta kiinni. Yritän pian lisätä semmosiiki tänne ;)

Mutta nyt meen saunaan ;) hyvää viikonloppua teille !

2 kommenttia: