keskiviikko 21. huhtikuuta 2010

new hairr.


Viikko alko hyvin , koska mulla oli silloin maanantaina se parturi :) nyt mul on sit lyhyet hiukset eikä muute enää väriikää kyl pääs. Mut tykkään näistä hiuksist, monet on sanonu et nä on kivat ja sopii paremmin ku entiset. jei !


En sit kyl vieläkään tiiä mitä laittaisin valokuvaukseen ? :o mul on joko liian vähän tai liikaa vaatteita ? veikkaan ite tota ekaa ;) haluun siis lisää !
Mul on nyt tiedos aika paljon menoo, joten en tiiä millon meen turkuun ....

Voi ei, mul on huomenna terkkari, okei, ei mua oikeesti pelota ;) eiku haluun tietää et kuin pitkä oon, nykyää must tuntuu et oon kutistunu ? tai sit muut on kasvanu supervauhtii. törkeetä.





Päivän asu:

Huivi: kirpparilta
Paita: Seppälä
Vyö: Modtex
Housut: H&M

2 kommenttia:

  1. IHANAT HIUKSET <3<3bsulle sit vaan sopii kaikki :)

    VastaaPoista
  2. Tubska : ihanaa, kiitos !! <3 kyl sullekki varmaa sopis jotku muutki, oon ihan varma ;)

    VastaaPoista